מחפשים נוטריון בנתניה? שווה לכם לקרוא את זה!

 

 נוטריון בנתניה הינו עורך דין, המוסמך לאשר, לאמת, להעיד, לערוך מספר רב של מסמכים  משפטיים בעיני בית משפט או רשות ממשלתית כלשהי ולאמת מסמך כלשהו, וכך גם באשר לזהות החתומים עליו.

 

סמכויותיו של הנוטריון נקבעות על פי דין במדינת ישראל, אולם במסמכים עליהם הוא חתום ניתן לעשות שימוש כראיות לא רק בבתי משפט בישראל אלא גם בעולם.


 הנוטריון הוא דמות בעלת השפעה לא מבוטלת שכן הוא מהווה אסמכתא למקוריותם של מסמכים ומסוגל לאמת עובדות מסוימות – ולפיכך לא כל אדם יכול לשמש כנוטריון: על מנת לקבל הסמכה על האדם המעוניין בכך לעבור השתלמות ייעודית שאליה ניתן לגשת אך ורק עם ותק של לפחות עשר שנים בעריכת דין; עליו להיות חבר מן המניין בלשכת עורכי הדין; ועליו להיות אזרח ישראלי אשר מעולם לא הורשע בדין בעבירה שיש בה קלון.

אם אתם מחפשים עורך דין מקרקעין בנתניה , עורך דין בחדרה או שירותי נוטריון משרד עורכי הדין אטיאס ושות' ישמחו לעמוד לרשותכם.

 

מה בכוחו של נוטריון בנתניה לעשות?

1.      נוטריון בנתניה יכול לאמת את חתימותיהם של החתומים על מסמכים הנחתמים באמצעות ייפוי כוח על מנת לאשר את זהותם. מכאן, למשל, כמעט בכל עסקה בתחומי הנדל"ן או המקרקעין יש צורך ביפוי כוח נוטריוני – מתהליכי רכישת דירה ועד מכירת מגרש.

 

2.      הנוטריון יכול גם לאשר את האותנטיות של העתקי מסמכים שונים, כגון תעודות לידה, תעודות פטירה, צוואות שלא היו להן עדים ועוד.

 

3.      בנוסף, במקרים בהם עולה צורך להציג מסמך בפני גורם כלשהו במדינה זרה, כגון מוסד או אדם הדוברים שפה זרה, פעמים רבות נהוג לתרגם את המסמך מן השפה המקורית לשפה הדבורה באותה מדינה – וגם כאן הנוטריון הוא הגורם שיכול לסייע בעניין: הוא זה שיכול לאמת את התרגום ולתת למסמך אישור שהוא אכן אותנטי.

מחפשים עורך דין מקרקעין בנתניה עורך דין בחדרה או שירותי נוטריון? משרד עורכי הדין אטיאס ושות' ישמחו לעמוד לרשותכם.

כיצד בוחרים נוטריון בפרדס חנה כרכור?

ראשית יש לבדוק שהנוטריון אכן בעל תעודת הסמכה עם ניסיון בעריכת דין. לאחר מכן, באופן כללי, ככל שהנוטריון מנוסה יותר עם חוג לקוחות רחב ומגוון כך ניסיוני עשיר יותר. יש לבדוק המלצות אם יש ברחבי הרשת כגון גוגל ופייסבוק או אינדקסים אחרים.


שימו לב בכל פנייה ל נוטריון בנתניה, אם זה לצורך אישור תרגום או אימות חתימה, יש להמציא כל מסמך אפשרי שיוכל לסייע לנוטריון לזהות את המעורבים בעניין.


מחפשים עורך דין מקרקעין בנתניה או שירותי נוטריון? סהר אטיאס ושות' יעמדו לרשותכם ויספקו לכם שירות מקצועי ואדיב

האמור במאמר זה הנו להשכלה כללית בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי מדויק, פרטני, אישי ומחייב

משרד עורך דין סהר אטאיס ושות' , מציעים שירותי נוטריון בנתניה | פתח תיקווה | נתניה | חדרה | קיסריה | עורך דין בחדרה

Comments

Popular posts from this blog

ביטול חוזה מקרקעין

היבטי מס שבח