ביטול חוזה מקרקעין

 מאז ומתמיד חונכנו, כי "הבטחה צריך לקיים". כאשר הדבר מגיע לקיום הסכמי מקרקעין, אמירה זו מקבלת משנה תוקף. לאחר ביצוע עסקת מקרקעין תחת חוזה, קשה מאוד להחזיר את הגלגל לאחור. החוזה החתום הינו מסמך משפטי מחייב לכל דבר ועניין, ויש צורך בעילה מספקת על מנת לבטל את תוקפו. לכן, חשוב מאוד לשקול בכובד ראש טרם חתימת החוזה. יחד עם זאת, במידה וכבר חתמתם על חוזה והספקתם להתחרט על כך, עליכם לדעת שלא הכול אבוד. אומנם קשה מאוד לסגת מחוזה מקרקעין חתום, אך אין זה אומר שהדבר הוא בלתי אפשרי. פנו בהקדם האפשרי אל עורך דין מקרקעין בנתניה על מנת לקבל ייעוץ כלכלי מקצועי.

 

מתי ניתן לבצע ביטול חוזה מקרקעין?

כפי שכבר הוזכר, אין זה פשוט לבטל חוזה מקרקעין חתום. הבעה של חרטה או צער אינה נחשבת לסיבה מספיק טובה לביטול החוזה. לשם ביטול החוזה, יש צורך במציאת עילה מספקת שתוכל לשכנע את בית המשפט או גורם מכריע אחר בצורך בביטול החוזה. למשל במידה ואחד מסעיפי ההסכם מופר, הדבר יכול לשמש כעילה מספקת לביטול החוזה. עורך דין מקרקעיןבנתניהיכול לבוא לעזרתכם במקרה זה על ידי בחינת סעיפי ההסכם ומתן ייעוץ משפטי בהתאם למקרה הספציפי שלכם.

 

מהם התנאים הדרושים לצורך ביטול חוזה מקרקעין?

אפשר למצוא את הפירוט של תנאי ביטול החוזה תחת הסעיף בחוזה הנושא את השם התואם. במידה והקבלן, עימו אתם עובדים, הפר את אחת מהתחייבותיו כלפיכם, הדבר יכול לשמש כסיבה מספקת לביטול חוזה מקרקעין. גם במקרה שבו  קניתם נכס והמוכר לא דיווח לכם באופן מכוון על הפגמים של הנכס, הדבר יכול גם הוא לשמש כעילה מספקת לביטול חוזה המקרקעין. לכן, מומלץ לפנות בהקדם אל עורך דין מקרקעין בנתניהשיוכל לבחון את החוזה שלכם ולסייע לכם בבחירת דרך הפעולה הנכונה ביותר.

 

ביטול חוזה מקרקעין באמצעות עורך דין מקרקעין בנתניה

על מנת להבין מהם הסיכויים להצליח בביטול חוזה מקרקעין ומהו גובה הפיצויים המגיע לכם במקרה זה, אם בכלל, חשוב להתייעץ עם עורך דין מקרקעין בנתניה.עורך דין מקרקעין בנתניה יוכל לבחון את המקרה שלכם לעומק וללוות אתכם, תוך שהוא מצייג את האינטרסים שלכם.

 

האם ניתן לבצע ביטול חוזה מקרקעין?

הדבר אינו פשוט אך לא בלתי-אפשרי.

 

כיצד יש לפעול על מנת לבטל חוזה מקרקעין?

הצעד החכם ביותר הינו פנייה מיידית אל עורך דין מקרקעין בנתניה.

 

מהי עילה מספקת לביטול חוזה מקרקעין?

במידה וקיימת הפרה של אחד מסעיפי ההסכם, הדבר יכול לשמש כעילה מספקת לביטול חוזה מקרקעין.

 

אטיאס ושות' עורכי דין הינו משרד המתמחה בביטול חוזה מקרקעין. אנו נשמח לעמוד לרשותכם ולייצג אתכם תוך מתן שירות מקצועי ויעיל התואם את הצרכים שלכם. צרו עמנו קשר ונעזור לכם לצאת לדרך חדשה!

Comments

Popular posts from this blog

מחפשים נוטריון בנתניה? שווה לכם לקרוא את זה!

היבטי מס שבח